Blue Apple

BlueApple

Situatieschets

Voor Valérie Appelmans, interieurstyliste en vastgoedmakelaar, bedachten we de merknaam ‘BlueApple’. Als vertrekpunt voor de nieuwe website van BlueApple ontworpen we een huisstijl die volledig aanleunt bij haar eigen interieurstijl.

 

Qua design werd er gekozen voor stijlvol en vrouwelijk, maar tegelijk ook krachtig en stoer. Op de ‘Realisaties’ pagina worden projecten getoond dankzij voor- en nafoto’s. Waarbij de websitebezoeker, met behulp van een slider op de afbeelding, de verandering kan waarnemen.

 

Bij het schrijven van de teksten werd er telkens op een speelse manier gerefereerd naar het woord ‘appel’. Daarnaast werden alle teksten geschreven door een SEO-expert, waardoor deze gloednieuwe website meteen hoog scoorde tussen de zoekresultaten op Google. 

 

Tot slot zou shakeUp niet shakeUp zijn zonder na te denken over leadgeneration. Om die reden staat er op elke pagina een ‘Take the quiz’ knop, waarbij bezoekers kunnen nagaan welke interieur- en exterieurstijl ze het mooiste vinden. Het resultaat belandt nadien meteen in hun mailbox.

 

#WoonJeDroom

Word jij onze volgende happy customer?

Let’s shake things Up!

scroll to top